Meriendas para los peques

Ya  no sabes qué hacerles de merienda a tus retoños? Te dámos algunas ideas y consejos para que resulten saludables y repongan la energía que necesitan hasta llegar a la cena.

Nuestros consejos:

-Evita la bollería industrial y los refrescos azucarados o gasificados. Un vaso de agua es la mejor elección.

-Escoge pan de la mejor calidad, el pan de siempre, de panadería, o un pan de masa madre. Evita el pan de molde industrial rico en azúcares y grasas, y opta por el de panadería, integral o de semillas sin conservantes.

-Que en su dieta no falten verduras y piezas de fruta cada día. Combina o alterna los bocadillos con fruta y lácteos que no tengan un exceso de azúcares, un vaso de leche o yogurt natural, para una merienda perfecta.

-Los embutidos son ricos en proteínas, fósforo, hierro y vitaminas del grupo B, esenciales para estimular el buen desarrollo cognitivo de los niños. Escógelos de la mejor calidad, y en el caso de los fiambres que no sean inyectados de agua, ni contengan féculas, fosfatos, gelatinas, etc

BOCATAS JUGOSOS

Jamón Gran Reserva Amancio

Un bocata jugoso es una apuesta segura. Para esto tenemos 3 grandes aliados: el aceite de oliva, el tomate y el aguacate. Podemos usarlos de varias formas:

-Echando una cucharadita de aceite de oliva en el pan

-Restregar  sobre el pan tomate y/o aguacate

-Poner una cucharadita de tomate triturado

-Hacer una pequeña crema con estos 3 elementos y extenderla por el pan…

El pan tumaca catalán es una receta deliciosa para la que sólo necesitas:

  • 1 tomate de untar maduro
  • 1 rebanada de pan (escoge un pan rico, de mollete)
  • Aceite de oliva
  • Un poco de sal
  • Ajo (opcional)

Para poder hacer esta receta comenzaremos cortando el tomate por la mitad sin quitarle la piel, cogemos una de las mitades, la extendemos con fuerza por la rebanada hasta que ésta quede de color rojo en su totalidad.

No temas si quedan semillas o trozos del tomate, eso le dará más sabor. El ajo podemos untarlo antes o después del tomate, si lo hacemos antes éste quedará más concentrado.

Finalmente echamos un chorrito de aceite y un poco de sal por encima de la miga untada con tomate y ya tenemos el perfecto acompañamiento para un plato de embutidos o para un bocadillo de lujo.

Varía el bocata de embutido o fiambre y añádele queso, queso de untar, tomate, aguacate, espinaca fresca…

La tortilla francesa con diferentes rellenos da mucho juego en las meriendas, prueba a rellenarla con lacón cocido o jamón cocido extra Amancio, o queso y acompáña de lechuga, tomate, espinaca fresca …

Encima de una rebanada de pan integral tostado, pon 4 tomates cherry y unas lochas finas de jamón. Puedes añadirle queso fresco y albahaca, y aliñar con unas gotitas de aceite de oliva virgen extra.

El enrollado de jamón cocido y queso está muy bueno y es muy fácil de hacer. Puedes hacerlos con obleas de hojaldre para empanadillas, enrollando el jamón cocido y el queso dentro de la oblea, pintando despues con huevo y al horno.

También puedes hacerlas con tortas de maíz como las que se usan para las fajitas. Pon las fajitas usando papel de aluminio entre torta y torta y calentar en el horno durante 10 minutos. Cortamos el tomate, la lechuga, el jamón cocido extra Amancio y el queso en tiras o de untar, rellenamos las fajitas previamente calentadas y enrollamos.

En Embutidos Lalinense tenemos de la mejor calidad embutidos y fiambres para las meriendas de peques y non tan peques

Pluma al ron

Pluma al ron

¡Buenas tardes! ¿Os animáis a sacar el mandil del cajón para hacer esta receta del blog Laurelycanela? Es sencilla, requiere poco tiempo de preparación y… ESTÁ DELICIOSA. Para hacer la pluma al ron necesitamos:

INGREDIENTES

  • 2 plumas de cerdo, éstas de Embitudos Lalinense.  Vienen limpias de grasa y listas para cocinar. 
  • 4 dientes de ajo grandes
  • Romero, sal y mezclas de pimientas recién molidas
  • Aceite de oliva virgen extra 
  • 1 vaso ( pequeño) de ron 
  • 2 vasos de caldo (de verduras o de jamón)
  • 2 puñados de almendras enteras 
  • Patatas de guarnición 

PREPARACIÓN

  1. En una a olla amplia y baja ponemos el aceite suficiente para cubrir la base, y añadimos los ajos chafados con la piel.
  2. Sazonamos y a los dos minutos, cuando empiecen a soltar aroma a ajo frito, añadimos las dos piezas de pluma, previamente seca. Subimos el fuego, salpimentamos y doramos bien por ambos lados.
  3. Añadimos el ron, dejamos que se evapore, y ponemos las patatas (con piel  lavadas y secas) y las almendras. Rehogamos un minuto. 
  4. Añadimos el romero, el caldo y bajamos el fuego. 
  5. Unos 15 minutos y estará listo. Pinchamos las patatas para ver si están, rectificamos sal, apagamos y dejamos reposar un poco.

Y LISTO! Esperamos que os guste y que nos hagáis llegar el resultado. Para la receta completa visitad el blog de Laurelycanela y si queréis más ideas para disfrutar de nuestros productos echad un vistazo a la entrada de Lalinensas con pan casero.

Barbacoas: 6 consejos para triunfar

Carne para la barbacoa

No sólo de carne y carbón se hace el parriller@ Si eres principiante, te vendrán fenomenal estos consejos. Si ya te han colgado el mandil de “La parrilla es cosa mía” tenemos una carne estupenda para que sigas triunfando en tus barbacoas, churrascos y parrillas.

1. El fuego. Elige carbón o leña de calidad. Las brasas han de estar ya maduras, con la parrilla no muy cerca. El carbón es lo más seguro ya que las brasas duran mucho y mantienen una potencia constante. Si optas por hacer brasas con leña, tu barbacoa tendrá un plus de sabor, pero procura asar la carne sobre las brasas y no sobre las llamas, que chamuscarían la comida sin cocinarla.

2. Las carnes. Escoge carnes variadas y de la mejor calidad que tengan una cantidad moderada de grasa. Atrévete con un buen surtido de sabores: fresquiña, criollos, pincho moruno, secreto, lalinensas etc Lo ideal es que saques la carne de la nevera una hora antes de asarla, para atemperarla.

3. El orden. No pongas todas las carnes a la vez en la parrilla. Empieza por los chorizos, panceta, pinchos morunos… y según las saques, colocas las piezas más grandes, que puedes tener colocadas en las zonas con menos calor alejadas de las brasas.

4. Los condimentos. No sales la carne antes de asarla, ya que perderá jugosidad. Hazlo después. Si puedes condimentarla antes con pimienta negra, ajo, hierbas aromáticas, e incluso tener en los laterales de la barbacoa romero o tomillo para aromatizar la carne. Otra opción, si te gusta el sabor intenso del marinado, es preparar la carne con adobo (perejil, ajo, pimentón, mostaza, miel… lo que quieras) la noche anterior.

5. Los complementos. Ten preparadas pinzas para manejar la carne sin pincharla, un hierro para las brasas, guantes… y una visera para protegerte del sol. La tarea de responsable de parrilla es exigente!

6. Los tiempos. Disfruta de tu cometido, no aceleres los procesos, se paciente y no le deas la vuelta a la pieza hasta que estea en su punto. Vuelta aquí vuelta allá no es la mejor banda sonora para tu barbacoa 🙂
Carnes estupendas para tus barbacoas clicando en el pack FRESQUIÑA  PLANCHA Y PARRILLA

Recibirás un aplauso bien merecido. Ahora viene lo mejor: disfrutar y compartir. Buen provecho!

amigos barbacoa
Grupo disfrutando de una barbacoa

Fuente principal: Directo al paladar

Delicias da comarca: mel Antoxo do Carrio

Abel Mato herdou a paixón polo mundo das abellas do seu pai e do seu avó, e semella que o seu fillo Martiño, de seis anos de idade, vive con entusiasmo esta afección. Aínda que non é a actividade económica principal, non por iso é menos importante . Hoxe sabemos máis sobre o Mel de Antoxo do Carrio.

Abel Mato e o seu fillo Martiño

Cando e quen comezou a dedicarse ao mel? Non sabería precisar unha data exacta, pero hai arredor duns 60 anos. O que empezou neste mundo apaixoante foi o meu querido avó José que, por certo, era carpinteiro. Inicialmente só tiña cortizos, dado que naqueles tempos aínda non existían as colmeas industrias mod. Layens e Langstroth; despois conxuntamente co meu pai construíron de forma artesanal colmeas tipo layens, para cambiar posteriormente ao modelo que actualmente ten máis uso, xa que posibilita un mellor manexo e coidado das abellas. A memoria fotográfica faime recordar cando era pequeno e tiñamos 13 colmeas…

Cal é a vosa produción? Ao ser máis unha afección ca un traballo do que vivir, só nos permite centrarnos na produción e comercialización de mel. Ó non ter o tempo suficiente para dedicarlle só temos unhas 50 colmeas das que obtemos aproximadamente unhos 800-900 kg de mel ó ano. Co tempo gustaríanos comercializar pole, a ser posible fresco. A colmea ten moitas posibililidades, das que obter produtos con importantes propiedades como a xalea real, propóleo e pole, tendo todos eles infinidade de aplicacións.

Cal é o voso produto estrela? Só comercializamos mel en envases de 1 kg e ½ kg. O noso mel ten as características dun mel multifloral cunha porcentaxe importante que ronda o 35% de mel de castiñeiro, segundo as análiticas que facemos tódolos anos unha vez rematamos a colleita.

Mel Antoxo do Carrio
Mel Antoxo do Carrio

Como definirías esta empresa? É unha empresa integramente familiar, na que agora mesmo sen a axuda dos meus pais non sería posible manter a cantidade de colmeas que temos. Xeralmente descoñécese o traballo  inxente que supón este fermoso mundo das abellas durante todo o ano, os cales van dende coidados sanitarios de enfermidades varias, reposición de material deteriorado, alimentación das colmenas no inverno, postura de alzas e recollida do mel. E por desgraza dende hai unha serie anos temos un traballo maior e moi desagradecido que é combater os danos que ocasiona a vespa velutina nas nosas colmeas.

Que destacarías do mel Antoxo do Carrio que vendemos nas nosas tendas e na nosa tenda online ? Para quen non o coñeza dicir que gusta porque é un mel suave, sen ningún tipo de proceso que altere as súas propiedades naturais. As analíticas indican que posúe unha taxa moi salientable de minerais, dando como resultado un alto valor nutricional. O feito de ter unha porcentaxe de mel de castiñeiro fai percibir sabores a madeira con toques salgados e amargos. Que vou dicir eu, que é exquisito!

De que maneira estades sufrindo a situación que nos toca vivir neste momento? Pois preocupa, xa que o feito de que o sector da hostalaría no estea funcionando afecta de forma importante á venda de mel.  No momento que se declarou o estado de alarma pertence a época de maior consumo do ano, e na nosa zona é moi demandado para as sobremesas que forman parte do Cocido de Lalín  (filloas, requeixo e incluso o queixo), polo tanto as vendas diminuiron considerablemente.

Pensades que esta situación vai modificar no futuro o modo de produción e consumo alimentario? Posiblemente, non sei se tanto na produción, pero creo que se lle vai dar máis importancia ó produto de proximidade, de calidade e que conte cunha etiquetaxe e trazabilidade garantizada.

Unha frase ou pensamento de cara ós novos tempos ? Déixame pensar… voume inspirar no mundo das abellas ! Traballando  unidos, organizados como unha colmea, podemos acadar todas as metas que nos propoñamos.

Receta de albóndigas con jamón curado

Como indica la etimología de la palabra las albóndigas son una receta de origen árabe, aunque son un clásico de nuestros menús familiares y de las cartas de bares y restaurantes. Si quieres darles un toque exótico acompáñalas de couscous, también puedes acompañarlas con patatas fritas, cocidas, pasta, etc

INGREDIENTES:

1 bandeja de albóndigas de jamón curado de Embutidos Lalinense . Disponible en nuestra tienda online

PARA LA SALSA:

2 cebollas, 1 diente de ajo, 4 zanahorias, 350 ml de caldo de carne, 200 ml de vino blanco, 1 cucharada de harina de trigo, aceite de oliva, sal, pimienta, laurel.

PREPARACIÓN:

Fríe las albódigas a fuego medio unos 3 minutos hasta que queden doradas por ambos lados y resérvalas.

En el aceite rehoga el diente de ajo y la cebolla muy picadita, y añade la zanahoria también muy picada. Cuando esté pochada, añade una cucharada de harina y dale un par de vueltas. Agrega primero el vino, dejando que hierva para que se evapore el alcohol y después el caldo de carne.

Añade la hoja de laurel, salpimenta al gusto y si es necesario añade algo más de caldo. Deja cocer unos minutos hasta lograr la consistencia deseada. Retira la hoja de laurel y pasa todo por la batidora.

Vierte la salsa sobre las albóndigas y deja cocer unos 10’ minutos más a fuego lento. Apaga el fuego, deja que reposen unos ocho minutos y sirve.

Puedes variar esta salta incluyendo puerro, calabacín, curry, tomate, salsa de tomate… las combinaciones son infinitas. Experimenta!

Delicias da comarca: requeixo de Pazo de Anzuxao

Hoxe falamos con Javier Sampayo Menéndez, xerente de Lácteos Anzuxao SL. empresa dedicada ao sector lácteo, cunha produción baseada no queixo DO Tetilla, queixo DO Arzúa Ulloa, Requeixo, queixo Semigraso e o queixo curado Señorío de Anzuxao. Todos elaborados con leite de vacas pastoreadas na comarca do Deza.

Javier Sampayo
Javier Sampayo coa súa filla Noelia

Cando se fundou a empresa e quen foi o fundador/a? A empresa fundouse no ano 1969, xa cumprimos 51 anos. A fundadora foi a miña nai, Josefina Menéndez Vázquez.

Como definides a vosa empresa? A nosa é unha empresa familiar vinculada ao entorno no que vivimos e que se fundamenta no bo facer e na calidade dos produtos.

Cal é o voso produto estrela? Non sabería destacar un máis que outro: para nós, os nosos produtos son como uns fillos para unha nai, non hai predilección por ningún.

Requeixo Pazo de Anzuxao
Requeixo Pazo de Anzuxao

Que diferenza o voso Requeixo doutros? Que características destacarías del? (produto dispoñible na nosa tenda online) O noso requeixo é un produto totalmente natural e sen conservantes, elaborado seguindo a receita tradicional galega. Moi recomendable para unha alimentación saudable.

De que maneira estades sufrindo a situación que nos toca vivir neste momento? Esta situación está claro que non beneficia a ninguén. No noso caso, onde máis notamos a crise actual é na nosa tenda física, por razóns obvias, e na distribución do canal horeca. Polo demais, as vendas a particulares seguen na mesma liña que antes do confinamento, continuando co servizo das nosas 10 rutas de venda en Galicia e por suposto coidando todas as medidas de seguridade e hixiene. Agradecemos aos nosos clientes a confianza que manteñen nos produtos Anzuxao.

Pensades que esta situación vai modificar no futuro o modo de produción e consumo alimentario? Desexamos que non se vexa afectada de ningunha maneira polo ben de todos, aínda que teremos que saber adaptarnos aos cambios que poidan vir no futuro.

Unha frase ou pensamento de cara aos novos tempos? Cremos que esta situación vai a facernos máis fortes en moitos aspectos da vida; vainos ensinar a valorar máis e mellor a sanidade, a natureza e sobre todo, o cariño dos nosos.

Lalinensas con pan casero

Lalinensa con pan casero
Lalinensas con pan casero

Nos ha encantado esta receta del blog https://laurelycanela.blogspot.com/ en la que nos indica como hacer los panes en casa para las Lalinensas con grelos de Embutidos Lalinense. Las lalinensas están hechas con lacón duroc, aceite de oliva, grelos… apenas necesitan aceite en la plancha y están súper jugosas. ¿Os animais?

https://www.embutidoslalinense.com/tienda/plancha-y-parrilla/41-lalinensa-con-grelos.html

INGREDIENTES (PARA 4 PANES)

  • 210 gramos de harina de fuerza + 50 gr de harina normal ( todo la harina es de trigo y del Molino del Abuelo ) 
  • 10 gramos de azúcar 
  • 5 gramos de sal
  • 12 gramos de aceite de oliva 
  • 75 gramos de leche tibia 
  • 62 gramos de agua tibia 
  • 1 huevo pequeño 
  • 3 gramos de levadura de panadería seca 

Preparación de los panes

Desleímos la levadura en la leche tibia.

En un bol mezclamos todos ingredientes líquidos: agua tibia, aceite, leche con la levadura y el huevo y batimos ligeramente.

En otro bol mezclamos los ingredientes sólidos: harina, sal y azúcar, hacemos un volcán y añadimos la mezcla de los ingredientes líquidos.

Yo usé un robot para amasar, durante unos 5 minutos a velocidad media. Volcamos la masa, que aún estará muy pegajosa, en un cuenco pincelado con aceite y tapamos. Necesitará una hora y media de reposo ( yo la meto dentro del horno con la luz del mismo encendida).

Pasado ese  tiempo,  espolvoreamos harina en la mesa de trabajo y volcamos la masa, desgasamos con un amasado suave, y dividimos en 4 porciones similares. Con cada porción una hacemos una bolita, boleamos suave, y las pasamos a una bandeja de horno cubierta con papel vegetal.  Una vez colocadas, separadas unas de otras, las aplastamos ligeramente con la mano, y las dejamos una hora en  el horno, tapadas con un paño.
Cuando doblen el volumen,  precalentamos el horno a 210 º  calor arriba y abajo, con los bollitos fuera claro!!, antes de meterlos pulverizamos agua para generar vapor, y bajamos la temperatura del horno a 200 º. Pincelamos con agua los panecillos y horneamos unos 15 minutos.

Los dejamos enfriar sobre una rejilla (los unté con mantequilla estando calientes)

Mientras enfrían preparamos las hamburguesas. Yo las acompañé con cebolla caramelizada, pimientos italianos fritos, queso Arzúa-Ulloa fundido, y mostaza. El resto de comensales añadió queso cheddar y ketchup,  para todos los gustos!
Las Lalinensas simplemente a la plancha.

Para más fotos del proceso de esta receta y otras muchas igual de sabrosas https://laurelycanela.blogspot.com/

Delicias da comarca: viño do Ribeiro Villa Paz

Javier Monsalve

Hoxe conversamos con Javier Monsalve, xerente da Adega Eloi Lorenzo. A súa aposta? Viños naturais, de calidade, elaborados de xeito artesanal, en harmonía co entorno como Villa Paz.

A adega conserva a naturalidade, nobreza e xenerosidade do seu fundador, o médico rural que lle dá nome á adega, moi querido na comarca, coñecido na Arnoia como “o médico dos pobres”.

Cando se fundou a empresa? A Adega fundouna a miña avoa Paz Lorenzo no ano 1978, co nome de Villa Paz. Pero é no 2000 cando eu retomo a actividade abandonada dende  a morte da miña avoa. Tiven que restruturar o viñedo, e no ano 2006 saquei ao mercado o meu primeiro viño co nome do meu bisavó, Eloi Lorenzo.

Como definides a vosa empresa? Empresa familiar de subsistencia.

Cal é o voso produto estrela? Eloi Lorenzo Lado 100 % e Villa Paz Coupage.

Villa Paz
Ribeiro Villa Paz

Que diferenza o viño Villa Paz doutros? Que características destacarías del? (produto dispoñible na nosa tenda online) É un viño que parte dunha viticultura moi coidada onde as produccións máximas son de 8.000 kg por Ha. O noso obxectivo é o equilibrio na finca, preservando a vida natural do entorno.

De que maneira estades sufrindo a situación que nos toca vivir neste momento? Pois con moita incerteza en canto ao mercado internacional e ao da hostalaría nacional.

Pensades que esta situación vai modificar no futuro o modo de produción e consumo alimentario? Penso que si, o modo de vida e consumo ten que cambiar para que se faga sostible a vida no planeta. É necesario que a poboación cambie os seus hábitos de consumo para facer isto posible.

Unha frase ou pensamento de cara aos novos tempos?Estamos preparados para vivir en equilibrio coa natureza e co resto de seres humanos do planeta.

Delicias da comarca: queixos Hoxe

Inauguramos unha sección de entrevistas no blogue de Embutidos Lalinense coas palabras de Lito Andión, xerente da cooperativa agraria Hoxe. Nela, dedícanse á elaboración de queixos co leite dos seus gandeiros, realizando un seguemento completo do proceso de produción. Na nosa tenda online temos o queixo cremosiño A Queixeira.

Cando se creou a cooperativa? Cooperativa Hoxe é unha sociedade cooperativa fundada no ano 1971 por gandeiros e labregos da comarca do Deza. Foron máis dun cento de socios adiantados ó seu tempo, que decidiron transformar o seu leite noutro produto lácteo con valor engadido (o queixo). A cooperativa pasou por momentos moi duros, pero por sorte, segue viva e a piques de cumprir 50 anos.

Como definides a vosa cooperativa? Somos unha cooperativa, polo que vemos a empresa doutro xeito. Ademais de transformar o leite, que é o do que viven os nosos gandeiros, temos moi presente a responsabilidade social cos nosos traballadores e coa poboación. Queremos axudar a construír unha sociedade máis xusta, sen esquecer o respecto ó medio natural e poñendo en valor a cultura da nosa terra.

A Queixeira é un producto que vendemos nas nosas tendas, que ten de especial este produto? O noso queixo está elaborado con leite de explotacións familiares de tamaño medio ou pequeno, que fan pastoreo de gando todo o ano. Nós controlamos o produto dende a orixe, e poñémoslle amor a todo o proceso. Outras queixerías non poden dicir o mesmo.

Cal é o voso produto estrela? Non sabería dicirche cal é, pero podemos indicar que con tres gamas de produtos cubrimos o 90% da nosa produción de queixos. O queixo de Barra NENO, en distintos formatos; o queixo Arzua Ulloa HOXE DEZA tanto en pequeno como para acorte en charcutería e o queixo cremosiño, marca Cremosiño Nai como A Queixeira.

De que maneira estades sufrindo a situación que nos toca vivir neste momento? Por sorte, nós non estamos a sufrir como outras empresas do noso sector esta pandemia. A nosa venda está moi diversificada, e se ben é certo que perdemos beneficios en hostalaría e tendas gourmet, aumentamos a cota de mercado en supermercados. Pero como todos, imos sufrir as consecuencias sociais e económicas que se produzan na sociedade.

Pensades que esta situación vai modificar no futuro o modo de produción e consumo alimentario? Pois supoño que si. Por unha parte, a xente prefire facer a compra online e deixar de ir as tendas de forma habitual. Por outra, aumentaron moito as vendas de bandexas de liscos de queixos e produtos envasados en filme, o que dificulta a eliminación do plástico no envasado.

Unha frase ou pensamento de cara aos novos tempos? Pois aínda que é moi recorrida nestes momentos, NUNCA CHOVEU QUE NON ESCAMPARA!!!! Moita forza e para diante sempre.

Laconcito cocido, una exquisitez en tu mesa

Laconcito curado cocido Duroc Batallé y grelos O larpeiro

El laconcito curado cocido Duroc Batallé es de los productos más chulitos que tenemos, acaba de llegar y ya tiene vídeo propio. Y no es para menos.

Te lo advertimos, este laconcito te enamorará desde el primer bocado. Por qué? Porque nada más sacarlo de la bolsa agradecerás su intenso aroma a lacón cocido y contarás los minutos hasta que puedas probarlo.

Es igual de agradecido servido frío que en caliente; si prefieres esta segunda opción, caliéntalo dentro de la bolsa unos minutos y acompáñalo de unos grelos ya cocidos en conserva de O Larpeiro.

Puedes encontrar otros lacones Duroc, pero 100% sólo el de Batallé, un producto único en el mercado. Esta raza de cerdo presenta una mayor infiltración, lo que hace que su textura sea más jugosa, con unas características muy destacables: su aroma y color rosado, y sobre todo por su contenido reducido en sal.

Ya a tu disposición en nuestra tienda online: https://www.embutidoslalinense.com/tienda/